Terms of service

1.1.2021

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Dreamfit Personal Training, jonka emoyhtiö on Quartz QZlamppukalvot, Y-tunnus: 2453732-0.  

Tuotteita myydään täysi-ikäisille kuluttaja-asiakkaille Suomessa. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu euroina, ja ne sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakastiedot ja -viestintä

Dreamfit käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Dreamfit sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmansille osapuolille. Tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ainoastaan mainittuihin ehtoihin liittyen, tällainen taho on esimerkiksi maksupalveluntarjoajat.

Dreamfit lähettää rekisteröityneille asiakkailleen sekä markkinointiviestejä että asiakaspalveluviestejä sähköpostiin. Sähköistä suoramarkkinointia lähetetään vain asiakkaille, jotka ovat sen etukäteen nimenomaisesti hyväksyneet. Asiakaspalveluviestit liittyvät asiakkaan tilaukseen ja toimitukseen verkkokaupasta. Asiakaspalveluun ja tilauksiin liittyviä sähköisiä viestejä lähetetään myös siinä tapauksessa, että et ole erikseen sallinut sähköistä suoramarkkinointia. Hyväksymällä verkkokaupan sopimusehdot ja tilaamalla verkkokaupasta hyväksyt asiakaspalveluviestien lähettämisen.

Voit ilmoittaa markkinointilupiin liittyvistä muutospyynnöistäsi sähköpostitse: office@dreamfit.fi.

Immateriaalioikeudet

Verkkokaupan sisältö (mukaan lukien kuvat, tekstit, tuotetiedot, tekstit, videot, ja logot) on Dreamfitin tekijänoikeuksien ja muiden aineettomien oikeuksien suojaamaa omaisuutta, jonka luvaton käyttö tai kopiointi on kiellettyä. Aineettomia oikeuksia koskeviin erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Tilaaminen

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen viitteen/tilausnumeron
  • Antamasi yhteystiedot
  • Ostetut tuotteet ja niiden hinnan
  • Valitsemasi maksutavan

Dreamfit pidättää oikeuden perua asiakkaan tekemän tilauksen, kun kyseessä on selvä hinnoitteluvirhe. Hinnoitteluvirheen vuoksi tilaus voidaan perua, jos kyseessä on merkittävä ero tuotteen normaalihintaan ja keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen, että kyseessä on virhe. Hinnoitteluvirheeksi lasketaan esimerkiksi tilanne, että tuotteen hinta on 0,00 EUR.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Hyväksyttyjä maksutapoja verkkokaupassa ovat verkkopankkimaksu, maksukortti ja lasku. Maksuvälineenä käyvät maksukortit ovat MasterCard, Visa, VisaElectron ja American Express. Maksupalveluvälittäjät ovat Paypal, Stripe ja Klarna. Laskulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen ilmoittamista.

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika Suomeen on 2 - 7 arkipäivää. Kampanjat, viikonloput ja pyhät, sekä kuljetuksessa tapahtuvat viivästykset saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan.

Paketit toimitetaan Matkahuollon XXS-pakettina. Muistathan aina täyttää puhelinnumerosi tilausta tehdessäsi, että saat toimituksesta ilmoitukset! 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitamme tilaukset pakettina. Toimituskulu on 6,90 €. Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Toimitamme tällä hetkellä tilauksia vain Suomeen. 

Toimituksen seuranta

Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun osoitteeseen.

Palautus ja vaihto

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusten toimituskuluista vastaa asiakas.

Pakkaa tuote / tuotteet hyvin, ja liitä palautuksen mukaan yhteystietosi.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. 

Tilauksen noutamatta jättäminen

On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäiselle maksutavalla. Veloitamme 2 x hinnaston mukaiset toimituskulut noutamatta jääneestä tilauksesta. Toimipaikkapalautuksena palautunutta pakettia ei lähetetä uudelleen.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus/vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Dreamfit ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle, jos asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.  

Huom! Jos haluat palauttaa tuotteita, jotka olet ostanut "osta 3 maksa 2" -kampanjan tai vastaavan kampanjan aikana, teemme hyvityksen seuraavasti: Palauttaessasi tuotteen, jonka olet saanut maksutta, tuotetta ei hyvitetä sillä tuotetta ei ole veloitettu. Jos palautat maksetun tuotteen (tai tuotteet), mutta pidät ilmaisen tuotteen, tarjous purkautuu, ja sinulle jää maksettavaksi maksutta saamasi tuotteen alkuperäinen hinta. Hyvitämme tällöin maksutta saamasi tuotteen ja palautuksen hintaerotuksen. 

Vaihdot

Vaihto onnistuu vain saman tuotteen eri kokoon tai samanhintaiseen tuotteeseen. Emme varaa vaihtoa varten tuotteita etukäteen. Lähetä tuote ylläolevien ohjeiden mukaisesti meille. Kun pakettisi saapuu ja tulee käsittelyyn, tarkistamme tuotetilanteen ja laitamme uuden tuotteen matkaan. Jos toivomasi koko on kuitenkin loppunut, laitamme sinulle hyvityksen maksuun alkuperäiselle maksutavalle. Saat kuittauksen sähköpostiisi, kun asiasi on käsitelty. 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen office@dreamfit.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. 

Ylivoimaiset esteet

Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Dreamfitiltä.

Erimielisyystilanteet

Dreamfit vastaa mahdollisista tuotteiden virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Voit halutessasi käynnistää riita-asian käsittelyn myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta. ODR-foorumissa asioidessa tarvitaan tieto Dreamfitin sähköpostiosoitteesta, joka on office@dreamfit.fi

Sivustomme käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen. Jatkamalla sivujen käyttöä, hyväksyt tietosuojaehtomme.
Kiitos rekisteröitymisestäsi! Käythän vielä tarkistamassa sähköpostisi ja vahvistamassa tilauksesi.!
Tämä sähköpostiosoite on jo rekisteröity.